Social Media

Blue Max maakt het eenvoudig voor klanten om met Sociale Media & Apps effectief te communiceren. Vaak gaat het daarbij om het slim samenbrengen van mensen, kennis en ideeën.

We ondersteunen klanten door creatieve strategie- & conceptontwikkeling, implementatie en training. Bijvoorbeeld door Apps te ontwikkelen voor hun doelgroep en social media monitoring te implementeren. Het liefste werken we in co-creatie. En met een dosis fun, want daar wordt alles leuker en beter van.

Hieronder vind je meer over onze diensten.

Of neem direct contact op

Onze diensten

Training, workshops & brainstorms

Training, workshops & brainstorms

We trainen professionals en organisaties in het slim en praktisch gebruiken van sociale media als LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube, Instagram etc. Denk hierbij aan tijdbesparende social media tools als Hootsuite, handige apps en social media actieplannen rond projecten.

Ook brainstormen we vaak met klanten over hoe je creatief je doelgroep benadert en hen waarde biedt met goede content.

Strategie

Strategie

Startend vanuit jullie eigen verhaal ontwikkelen we social media strategie & concepten, passend bij jullie doelgroep en doelstellingen. We gebruiken hiervoor o.a. onze Social Media Route.

App ontwikkeling

App ontwikkeling

We ontwikkelen apps met een slik design en geavanceerde functies. Voor alle belangrijke mobiele platformen: iOS, Android, HTML5 & Windows Phone. Ook kunnen we 1 app voor al die platformen creëren. Voor een scherpe prijs.

Social Media Scan

Social Media Scan

Wie zegt wat? Hoe vaak wordt een product besproken? En hoe is dat ten opzichte van de concurrent? Is de stemming positief of negatief? Antwoord op deze vragen en meer beantwoorden wij voor je in onze Social Media Scan.

Social Media Monitoring

Social Media Monitoring

Het vervolg op de Social Media Scan: het blijvend monitoren van wat er online wordt geuit. Welk effect heeft je online campagne? Heeft de persconferentie geruchten weten in te dammen? Hoe spreken ‘influentials’ over jullie? Etc.

Webcare en Community management

Webcare en Community management

We richten webcare – je klantenservice via bijvoorbeeld Twitter en Facebook – slim voor je organisatie in. Met de juiste tools om te monitoren en snel op verschillende netwerken te publiceren.

Ook helpen we jullie te verbinden met relevante online communities. Zoek je doelgroep op, of bouw en manage met onze kennis & ondersteuning je eigen online communities.